Min verden

tirsdag 3. januar 2012

Tirsdag 3.januar.

I dag føler jeg at jeg har vært ganske flink og effektiv. (Må vel være lov å skryte litt av seg selv?..)
Etter jobb gikk jeg hjemmom og henta tusta mi, og fikk henne med meg på tur. Vi gikk tur i halvannen time, og løp opp alle bakkene. Og det var endel :) På vei hjem kjøpte jeg middag; salat, kylling, og grove baguetter. Det var kjempegodt, og man føler seg ikke så "studd" i magen etterpå. :) 

Der er ikke så mye som skal til for å lage et godt måltid. I morra kommer min kjære, og da er det han som skal lage middag til oss, håper og regner med det også blir en god og sunn middag. ;)

Ok, jeg vet det er kun 3.dagen i året, men det er vel en god start, ikke sant?
Nå har jeg rydda leiligheten, dusja og planta meg godt i sofaen, og venter på Frustrerte fruer ;)

Ha en fin kveld <3 

2 kommentarer:

  1. Hei Camilla.
    Du er godt igang.
    Flott! Vet du jeg er også Barne og Ungdomsarb.
    Men jeg jobber i skolen med spes.ped barn.
    Du ligner skikkelig på Veronika.
    Kom snart på besøk, så skal jeg sørge for at kusinene dine, Heidi og Ronja kommer.
    Kanskje vi kan få tak i din onkel Rolf også.
    Klem

    SvarSlett
  2. Hei Kate, så koselig med kommentar fra deg :)
    Ja det hadde vært kjempekoselig å treffe dere snart :) <3
    Klem fra meg.

    SvarSlett