Min verden

søndag 15. januar 2012

Livets små goder :)

I dag er det søndag og jeg sitter godt planta i sofaen med pc-en på fanget og skriver.
Denne helga har vært veldig bra. Jeg har kost meg masse med mine to beste, og familien min. På fredagen lagde vi taco og koste oss med blåbær, jordbær og banan med kesam-vanilje på, og litt raspa sjokolade ;) Nydelig fredags-kose-kveld.



I går var jeg men min kjære og min pappa på fisketur på Justøya imens gulla mi var i bursdag. Det var ikke så mye napp å få, men mens gutta stod å fiska gikk jeg litt rundt.. Vannet lå blikk stille, og jeg skal la disse bildene tale for seg selv :)

Det er utrolig hvor mye natur og opplevelser gjør med kroppen og hodet.. Ihvertfall mitt. Jeg får en inderlig god og rolig følelse inni meg når jeg kan vandre litt rundt og bare kikke på naturen rundt meg.. Det er ikke så mye som skal til. Heldigvis.
Lørdagens middag blei salat med kyllingfilet. Veldig godt og enkelt! :)

Det øyeblikket en gir full oppmerksomhet til noe,
-selv et lite gresstrå,
blir det til en mystisk, fantastisk,
ubeskrivelig storslått verden i seg selv.
(Henry Miller)


I dag har vi vært nede hos min fine pappa og feiret bursdagen hans. Da blei det enkelt og greit pizza-bakeren til middag og is og kransekaka til dessert. Jaja, jeg veet at det ikke er sunn middag, men når det er bursdag er det vel ok å kose seg litt?? :)


Håper alle får en fin uke :) -Camilla-

2 kommentarer:

  1. Så mange fine bilder! Blir jo virkelig inspirert selv, til å nyte både den sunne skalaen av godteri og naturen! ;O)
    Stå på videre....du er flink!
    Klem fra meg

    SvarSlett
  2. Tusen takk :) Så kosli :)
    Klem <3

    SvarSlett