Min verden

lørdag 7. januar 2012

Naturens små gleder.

Hei igjen :) 
Det er lørdag, og jeg og min lille familie bestemte oss for at vi ville gjøre noe koslig og produktivt sammen i  dag. Vi fikk låne snille svigermor sin bil, og bestemte oss for å dra en plass hvor min kjære og hans bror kunne fiske, samtidig som vi alle sammen fikk oss en fin tur. Guttene begynte å fiske med en gang vi kom frem, mens jeg og Amalie utforsket plassen rundt oss.

Det er en god følelse å bare gå rundt å kikke, tenke, leke, utforske og fundere. Tenk at det er 7.januar i dag, dere! Temperaturen på land og i vann er ca 2+, og sola skinte.
 Vi har i dag vært på 2 nydelige plasser i Grimstad, vi har fått brukt kroppen og kost oss masse. Jeg er lykkelig langt inni hjerterota :)
Da vi kom hjem lagde jeg en god kylling-skinke-salat til middag, og lørdags kvelden blei fullkommen med popcorn, mørk sjokolade og fotmassasje. 
Lær deg å elske de nære ting.- Uansett hvor langt vi vandrer, finnes lykken alltid i nærheten og blant ting som ligger innenfor vår umiddelbare rekkevidde. ♥




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar