Min verden

onsdag 4. januar 2012

O-o-onsdag :))

Hei igjen dere :)
I dag er det onsdag allerede, og kjæreste-dag .) <3 Siden vi ikke bor sammen enda, så kommer han hit hver onsdag og overnatter til torsdag, så vi ikke skal savne hverandre så veldig mye mellom helgene :p

Og i dag ble middagen ørret-fileter med poteter og grønnsaker til.  Og litt rømme på. DET var deilig middag, det. Og jeg må jo skryte litt av min kjære som lagde den også, med litt hjelp tra tusta vår (Hun skrelte gullerøtter og kutta brokkoli/blomkål)  :) 




Det har ikke blitt så mye trim i dag, men jeg trente 20 minutter før jobb på morran i dag, også sykla jeg ned til butikken etter jobb. Bedre enn ingenting, ikke sant? ;)

Har bestemt meg for å gå lang tur hver tirsdag og torsdag, også trene før jobb mandag og onsdag. Det er et realistisk mål for meg, og all trim som kommer i tillegg er jo bare en bonus :)
Sakte men sikkert håper jeg på å gjøre fremskritt :)

Målet mitt er å bli den beste utgaven av meg selv :) 










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar