Min verden

søndag 8. januar 2012

Oppsummering :)

Ja da var det allerede søndag. Jeg syntes den første uka i dette nye året har vært veldig bra. Det er godt å kjenne at motivasjonen er på topp, og at viljestyrka fremdeles lar meg gå forbi chips og sjokolade i butikken. Fikk testa litt nå i helga hvordan det var å "kun" spise popcorn og premium 70% sjokolade som snacks. (I mine øyne og mitt hode er dettte det sunne godteriet). Men det gikk helt greit :) Og  JA, jeg skal innrømme at jeg heller skulle ønske det var en stor melkesjokolade, masse chips og dip, is, små-godt osv.  Men det var ikke noe stort problem for meg å ikke spise det. Og herregud så godt det føles etterpå da.



I dag var jeg inne på Sportmann.no og fikk bestilt meg noen skikkelige trene-sko. Og de trener visst rompe og lår samtidig som jeg går osv. Kule, ikke sant?  Jeg gleder meg veldig til jeg får de!





Jeg føler denne uka har gått kjempebra både når det gjelder trening og kosthold. jeg har bevegd meg mye mer, og spist passe sunt, og moderate mengder. Jeg hååper og tror at det vil fortsette slik, så lenge motivasjonen og viljestyrka er på min side ;)

I morra tidlig skal jeg på vekta og se om denne uka har gitt noen resultater :)

Jeg har fått "rydda bort jula" i dag, så nå sier jeg farvel til jula og hallo til det nye året! :) 

Ingenting er umulig, det umulige tar bare lengre tid.















1 kommentar: