Min verden

mandag 23. januar 2012

Badevekta- venn eller fiende?

Hei igjen :) Ja nå var det en stund siden jeg har blogga, så nå var det på tide ;)

I dag er det mandag, og "veie-dag" for meg, og jeg blei veldig positivt overrasket, igjen! På disse tre ukene har jeg klart å gå ned 3,7 kilo, og for meg er det et enormt fremskritt. Ihvertfall når jeg selv føler at jeg ikke har fått trent så masse som jeg burde, den siste uka. Men jeg har moderert spisinga, og tenkt nøye over hva jeg har spist. Målet mitt er å prøve å gå ned ca en kilo i uka. Og jeg har ikke lov å veie meg andre dager enn mandag :p  (Fordi vekta regulerer opp og ned i løpet av uka/dagen, og da kan jeg lett miste motivasjonen.
Egentlig spiller jo ikke tallet på vekta så stor rolle, det er jo kroppen og hvordan jeg føler meg som er viktig. Men jeg føler ikke at den kroppen jeg har nå, er -meg- hvis du skjønner? Det er ikke mye som skal til, og jeg vet at jeg trives mer med kroppen min når den er 10 kilo lettere. 


I helga har jeg kost meg masse med mine kjære, og lørdags kveld var jeg på "Nyttårs-fest" med mine nydelige kollegaer, det var en kjempe vellykket fest! Masse god mat og mye skravlings.




Nå har tusta mi sovna, og jeg skal trene en times zumba, det er supergøy og veldig effektivt! :)

Jippi, i dag kom snøen- endelig! :)) 
Ønsker alle en strålende vinter-uke! :)

    -Camilla-



1 kommentar:

  1. Det er sant at vekta ikke spiller så stor rolle, men samtidig er den en pekepinn mot resultatet..? Etterhvert så blir den nok stående og støve bort! For så flink og motivert som du er, blir vel livsendringene fort en mer reel pekepinne ;O)
    Klem

    SvarSlett