Min verden

mandag 2. januar 2012

Min første blogpost :)


Hello world :p

Ja så var vi inne i et nytt år, det har blitt 2012, og nyttårsforsetter skal oppfinnes, og i tillegg gjennomføres. Og det er jo DET som er vanskelig, å gjennomføre de. Ihvertfall noen :p For min egen del, har jeg ikke så mange, nettopp fordi de er så vanskelige å gjennomføre..

Men et nyttårsforsett jeg vil prøve å klare, og håper på å klare, det er å gå ned litt i vekt, begynne å trene mere, og spise sunnere. Høres vel ikke kjent ut dette?? Jeg er nok ikke alene om å ville gå ned i vekt, trene osv. Det er så hiimla lett å tenke, ville og skulle. Men det å virkelig gjøre det, da må man hente frem viljestyrka og motet, i tillegg til sunne handlelister, faste “Kose-spisedager” og treningsprogram.
Jeg har jo prøvd mange ganger før, men det holder ikke så lenge. 

Jeg er veldig bevisst på at denne gangen skal jeg klare å prøve å gjennomføre det ;)
Derfor har jeg laget meg en blogg, for å føre en slags digital dagbok, dele tanker og følelser, og kanskje også få noen tips og råd?


1 kommentar: