Min verden

torsdag 8. mars 2012

Kvinnedagen :)

Gratulerer med kvinne dagen alle jenter, damer og kvinner :) 
   
I dag er jeg stolt av å være kvinne. Jeg er stolt av å være en god mor, en bra kjæreste, en god kollega, datter og venninne!  Jeg er stolt av mine "medsøstre" som også har mange forskjellige roller som kvinne :)




The beauty of a woman
isn't in the clothes she wears,
The figure that she carries,
or the way she combs her hair.

The beauty of a woman
must be seen from in her eyes;
Because that's the doorway to her heart,
the place where love resides.

The beauty of a woman
isn't in a facial mole;
But true beauty in a woman,
is reflected by her soul.

It's the caring that she cares to give,
the passion that she shows;
And the beauty of a woman
with passing years only grows.


Jeg kunne nok ha skrevet side opp og side ned om forskjellen på kvinner og menn, men av respekt for mennene, så lar jeg være ;) 


 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar