Min verden

onsdag 21. mars 2012

Et "spark i ræva" ;)

Jeg har en innrømmelse å komme med..   Jeg har vært såå lat den siste mnd-en. :/ Altså; ikke sånn at jeg ikke har vært på jobb, eller at jeg ikke har orket å gjøre de dagligdagse tingene. neida. Det gjelder treninga..
Nå er det full skjærpings!




Jeg gir meg selv et spark i ræva, og fra i morra av så blir det tur-gåing HVER dag! Ja, jeg mener det seriøst, nå er det ingen tid for unnasluntring mer :p Heldigvis har jeg en fantastisk kjæreste som "drar" oss med på tur i helgene, og denne helga blir ikke no unntak.

Dette bildet er ikke det mest seriøse bildet, men det er det eneste jeg kunne finne av meg selv i "helfigur" fra sommeren-2010. Da veide jeg ca. 8 kg mindre enn jeg gjør nå..
Det er litt nedtur å tenke på, men de 8 kiloene går snart, sakte, men sikkert av igjen! :)

Spiriten er der, motivasjonen er der, og humøret er der. What can go wrong? ;)

Jeg er så glad for at vi går mot lysere tider, og snart skal klokka ogaå stilles. Såå deilig med vår og sol!





  Heisan! Og dudliattentei! For sola og deg og meg. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar