Min verden

mandag 21. april 2014

Påskeblogg :) ☀️🍫👍


Hei igjen. 
Nå er det veeldig lenge siden jeg har blogget, men tenkte så smått å begynne igjen. Er jo litt gøy og dele opplevelser og tanker med dere :) 
Denne påska har vært veldig fin, jeg har fått slappa godt av og "lada batteriene". Sist helg var jeg på overnattingstur i telt sammen med min kjære, og hans bror og kjæreste. Vi fiska, padla kano, hadde bål og kosa oss. Utrolig deilig følelse å være ute i naturen. Og det var ikke kaldt på natta heller ;) 
En liten "collage" av turen :) Digg! 

På onsdagen reiste jeg og ei venninne fra jobb til Sverige med døtrene våre. To netter på Daftö camping i Strømstad. Koste oss masse, fikk shoppa endel, sett en haug med "raggere" og spist god mat ;) Også var det så godt å komme hjem på fredagen og vite at det var enda 3 dager fri før jobb! :) Så i helga har jeg kost meg og nytt det fine været. Og spist litt svenske-godis da :p Hihi! :) 


Ønsker alle sammen en fiin dag og uke. 

Klemmer fra Camilla :) ❤️💁👍

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar